Nyt on perjantai ja minulla on "vapaapäivä." Oikeasti juuri nyt olen koululla, tarkoituksena opiskella itsenäisesti, mutta sen sijaan aloitin blogin. Idea blogista syntyi kun koulutehtäväksi annettiin kirjoittaa blogiteksti viestinnästä työssäni. Sen tein ja hieman ehkä innostuin. Aina olen tykännyt kirjoittaa, mutta ongelmana on ollut heikko oikeinkirjoitus ja kielioppi. Nyt olisi kai tarkoitus kohentaa näitä heikkouksia kirjoittamalla. Saas nähdä mitä tulee.

Hieman itsestäni. Ikää on 25-30 vuotta. Perhettä löytyy vaimon ja kahden lapsen verran. Valmistuin viimevuoden lopulla lähihoitajaksi. Nyt olen aloittanut osaikatyöt sairaankuljetuksessa ja aikuisopinnot AMK:n puolella. Tuntuu jo nyt että aika loppuu ja työt painaa päälle, mutta silti tuntuu että koulu ei käynnisty ja töitä ei olekkaan tarpeeksi. Viimeisen korjatakseni olen miettinyt keikkatöitä jostain aivan muualta, mutta kuitenkin alan sisältä. Innokas kamppailu-urheilun seuraaja olen, joskus myös jotain kokeillutkin. Lukea myös tykkään, mutta en niinkään koulukirjoja. Lukemiseen liittyy myös tiiviisti kiinnostus menneisiin aikoihin, eli lukeminen + kiinnostus historiaan = hylly täynnä historian kirjoja.

Jatkossa kai kirjoittelen mitä mieltä olen maailman menosta, opiskelusta ja SoTe-alasta. Kenties jostain muustakin, saas nähdä....

T. Hoitsu Masa